söndag 11 januari 2009

Flyttbacklash

Jag har en mycket allvarlig flyttbacklash efter gårdagens urladdning.

Jag vill INTE träffa någon som jag förknipar med kartonger eller lastbilar. Så hela familjen och många av mina närmaste vänner går bort lite till mans.

Vissa går ännu mer bort för att jag absolut inte vill inte gå på lägenhetsvisning. Eller kolla på soffor (Som ska transporteras med lastbil. Hu!). Eller kolla på konst (Som kanske måste packas i kartong och transporteras med lastbil. Hemskt!). Eller läsa inredningstidningar (Bara flyttproblem). Eller gå på museum (Ordning och reda. Men hur länge till?! Kommer det inte krävas en omflyttning av saker snart...). Inte umgås med barn under sex år (De flyttar på sig hela tiden).

Vad lämnar det mig. Träna. Ja, det ska jag göra nu. Gå på bio. Kanske. Ta en promenad. Jovars, men det är ingen sol och utan sällskap blir det lite platt. Och dem jag känner som inte går pga ovanstående kriterier är sjuka, upptagna eller...

*skratt*

Ja, det är nog bara så *synd* om mig.

*flin*

Nu ska jag ta mig samman och träna och sen äta. Inte älta.

1 kommentar:

Kraka sa...

Det är absolut bättre att äta än att älta!