fredag 7 november 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Kraka

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Sju saker om mig:

1. Jag vill äta havregrynsgröt till frukost. Får jag inte min gröt är jag döende av hunger flera timmar innan lunch. Hu!
2. Jag samlar på serier. Klipper ut och gör tavlor av dem.
3. Jag har bott i sex länder, varav två i Asien, tre i Europa och ett i Nordamerika. Alla länder (utom ett) har ett namn (eller en förkortning) som börjar på S.
4. Jag läser fantasy. Massor av fantasy.
5. Jag vill bli professor
6. Jag kan inte vissla...
7. ...men är däremot bra på att åka skidor

Jag får återkomma med de utmanade.

Inga kommentarer: